Nog een weekje! - Reisverslag uit Nieuw-Schoonebeek, Nederland van Gerlinde Elzing - WaarBenJij.nu Nog een weekje! - Reisverslag uit Nieuw-Schoonebeek, Nederland van Gerlinde Elzing - WaarBenJij.nu

Nog een weekje!

Blijf op de hoogte en volg Gerlinde

29 Juli 2013 | Nederland, Nieuw-Schoonebeek

Het is bijna zover, nog 6 nachtjes slapen en dan vliegen Rianne en ik naar Antigua. Een totale vliegtijd van 13 uur en een reistijd van bijna 24 uur. Afgelopen zaterdag heb ik mijn afscheidsfeestje gehad en na een gezellige avond afscheid genomen van vrienden/vriendinnen en buren. En vandaag gaat het inpakken beginnen. Wish me luck!

• 29 Juli 2013 - 11:13

Fenny:

Ohhhhh meisje, ik wens je heeeeel heeeeeel veel plezierrr!!!! Maak er wat moois van girl! (:
    Heelee dikke knuffel en een grote kuss!!!!

• 29 Juli 2013 - 11:22

Maarten:

Veel plezier en luck. Mooi kort verslagje trouwens :)

• 29 Juli 2013 - 11:24

Paula:

Heeel veel succes met alles meisje! Maak er een fantastische tijd van :) Pas goed op jezelf en vergeet vooral niet om ook te genieten! dikke sssssssssmook

• 29 Juli 2013 - 13:13

Evelien:

Heel veel plezier daar in verweggistan! ...lekker genieten!

• 29 Juli 2013 - 16:19

Rennie:

wij wensen jou een hele mooie stage tijd en veel plezier x

• 29 Juli 2013 - 16:29

Dafne:

Heeeeellll veeeel plezier Gerlinde!

• 31 Juli 2013 - 14:25

Benita:

Gerlinde, heel veel plezier toegewenst. Het wordt ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring die niemand je meer afpakt. Ewout en Sharon gaan naar Suriname, Ewout gaat zijn stage in Paramaribo doen, en Sharon probeert er werk te zoeken. Ze vertrekken begin september.

• 02 Augustus 2013 - 17:16

Anneke:

Gerlinde,
    We wensen jou een goede reis en een hele fijne tijd daar in veweggie.
    Van ons krijg je het elfde gebod mee: gij zult genieten!
    Groets, Harrie en Anneke, Sellingen

• 04 Augustus 2013 - 10:44

Erik:

Wish you luck!

• 04 Augustus 2013 - 21:54

Hendriët:

Hi Gerlinde,

wat een stap! Veel plezier. Pas op de mannen ;), want anders zien we je maar zelden meer....
    Je mooie ervaring ga ik volgen. Gr. H&P