Carnaval, nieuwe interns en doopnaam - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Gerlinde Elzing - WaarBenJij.nu Carnaval, nieuwe interns en doopnaam - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Gerlinde Elzing - WaarBenJij.nu

Carnaval, nieuwe interns en doopnaam

Blijf op de hoogte en volg Gerlinde

08 Augustus 2013 | Antigua, Antigua

Omdat het kan en ik te vroeg wakker ben, hier nog een reisverslag.

Dinsdag was het wachten op de andere interns (= stagiaires), want er staat nog een huis die nog helemaal leeg was. Om 3 uur kwam er nog een hele groep aan die we hun kamers hebben gewezen en daarna zijn we met zijn allen naar carnaval gegaan.
Wat een ervaring hoe ze hier carnaval vieren. De mensen, hoe dik of dun ze ook zijn, zijn trots op hun lichaam. Echt geweldig om te zien. Er komen ook wel foto's in het album te staan.

Inmiddels zijn we hier met een groep van 14 mensen in 2 huizen. 6 Nederlanders, 4 Engelsen, 2 uit Trinidad, 1 uit Kenia en een half Nederlands/half Surinaamse. 14 meisjes en 2 jongens. En het is een hele gezellige groep.

Woensdag hebben we vroeg ontbeten om vervolgens verschillende leidinggevende te ontmoeten en onze roosters in ontvangst te nemen. En mijn rooster en badge zaten daar helaas niet bij.. Balen, maar het zou wel goed komen.

Daarna hebben we boodschappen gedaan. En wat heb ik me verbaasd. Wat een winkel en wat een keuze, echt Amerikaans. Uiteindelijk hebben we de hoogstnodige boodschappen gevonden en zijn we weer terug gegaan naar ons huis.

Toen gingen we opnieuw weer naar de assistent training manager die ons vervolgens naar alle afdelingen zou brengen waar we morgen (vandaag) moeten werken. En ik kreeg eindelijk mijn rooster en mijn badge en wat bleek nou: alle informatie over mij staat onder mijn eerste naam, mijn doopnaam.. Geertje. Oke, het is niet anders. Eenmaal begonnen met de rondleiding kwamen we al gelijk aan bij de afdeling waar ik vandaag begin met werken. Ze vroegen mijn naam en ik wilde me voorstellen als Gerlinde, maar ik dacht laat ik maar Geertje doen, want dat staat nu ook op mijn badge. Kunnen die mensen het niet uitspreken. Dus nu ga ik als: Girtje (raar uitgesproken) hier door het leven. Ook in het huis vinden ze het al te leuk me zo te noemen.

Gisteravond met de hele groep in ons huis gezeten, want wij hebben banken en een balkon. En vanmorgen alweer te vroeg wakker geworden om nu nog een poosje te moeten wachten tot ik kan werken. Ik ga vandaag beginnen bij de Front-Office, achter de balie. Spannend!

Foto's:
https://picasaweb.google.com/106313692129243691791/8Augustus2013

En reacties zijn leuk, want dan heb ik ook wat te lezen :)

  • 08 Augustus 2013 - 15:35

    Paula:

    Ooo lieve Gerlinde.. waar gaat het toch mis met namen bij jou. Glinnie... Gay... Geertje en nu zelfs Girtje. Arm kind. Maar knap hoe je het allemaal oppikt en over je heen laat komen, als ik het zo lees :)
    Succes vandaag en keep on smiling bij the Front Office :D Maar als ze binnenkomen en jou koppie als eerste zien kunnen ze toch al niet meer ontevreden zijn lijkt me :D

    ssssssSmok :)

  • 08 Augustus 2013 - 15:47

    Esther:

    Heee girtje ! Wat leuk om te lezen allemaal :) en wat heb je tog alltijd een geluk hihi ! Moooi dat je het leuk
    Hebt !:) heeel veel succes en blijf je volgen met je verhalen hi veeel succes en plezier dikke kus

  • 08 Augustus 2013 - 15:54

    Jos:

    Beste Gerlinde,

    Leuk om jouw avonturen te volgen in Antigua.

    Ik mail je eigenlijk met een bijzondere vraag...
    Ik en mijn oudste zoontje verzamelen namelijk kleine steentjes uit alle landen van de wereld.
    Antigua is echter nog een van de landen die aan onze collectie ontbreekt.

    Mocht je het leuk vinden en eraan denken, wil je voor ons beiden dan een klein keitje (1-5 cm)

    uit Antigua meenemen naar Nederland en t.z.t. naar ons opsturen? Daarmee maak je ons erg blij!

    Natuurlijk vergoed ik de verzendkosten.

    Alvast hartelijk dank voor je hulp en nog een mooie reis toegewenst.

    Jos

    steentjesgezocht@hotmail.nl

  • 08 Augustus 2013 - 15:59

    Fenny:

    Ohhh popje, heb je alweer een naam erbij!
    Gay kunnen ze vast wel uitspreken maar is denk ik niet zo handig..

    Heeeeeeleeee dikke kus

  • 08 Augustus 2013 - 17:06

    Evelien R:

    Hey Gerlinde,

    Leuk om je ervaringen te lezen!
    Wat gaaf om daar carnaval mee te maken.
    Veel succes met werken!

    Groeten, Evelien uit het Westersebos!

  • 08 Augustus 2013 - 17:35

    Karin & Allart:

    Hallo Buufje,

    Wij blijven je gewoon Buufje noemen!!!

    Mooi dat je nu weet waar je plekje is binnen het resort. Heb net nog even met je pa gesproken en hij vertelde dat je contact hebt gehad met de familie via Skype.....super dat dat allemaal kan!
    Ook mooi dat er meerdere Nederlanders aanwezig zijn in de groep van interns.

    Veel suc6 met je job...

    Groet,
    Karin & Allart

  • 08 Augustus 2013 - 18:42

    Christa :

    Vergat ik het het helemaal bij de vorige. Moet deze even dubbel ea! :D
    Wat heb je het zwaar daar. Girtje genoemd worden. (stiekem ga ik deze ook gebruiken als je weer terug bent :P )
    En wat leuk dat je zo veel dingen ziet en meemaakt in de 1e dagen. Vooral die supermarkten in Amerika ben ik ook altijd zo nieuwsgierig naar. Zijn er echt 50 soort cornflakes? :P

    Heel veel succes met werken! En de komende dagen :).

    Love Ya! :)

    xx Christa

  • 08 Augustus 2013 - 19:12

    Aafke En De Rest:

    Hallo meid, nou omdat iedereen je anders noemt noem ik je maar gewoon Gerlinde.Anders moet ik na een half jaar weer omschakelen. Het lijkt nog zover weg maar denk eraan het is toch zo voorbij dus geniet maar en doe lekker veel ervaring op.dit is je kans .Super toch .Dus als ik wil reserveren met Arend krijg ik je aan de telefoon. Moet wel aan het tijdsverschil wennen dat ik je niet midden in je slaap een verhaaltje mail. Nou nog ff over het weer hier stuur maar wat zon door.Gerlinde werkse verder en tot een andere reactie. Groetjes Aafke en de rest

  • 08 Augustus 2013 - 22:08

    Gert_Jan En Grietje:

    Leuke nieuwe naam Girtje.
    Geniet van deze periode
    Groet Gert-Jan en Grietje

  • 10 Augustus 2013 - 23:35

    Karin & Allart:

    Weer mooie foto's geplaatst...leuk om er een beetje bij te zijn!
    Bevalt je nieuwe job een beetje? Het weer bij jou is in ieder geval wel oké.....
    Hier in Nieuw Schoonebeek begint het 's avonds al weer killer te worden, ook de hitte is het land uit dus wat dat betreft mis je helemaal niks.

    Gerlinde, je eerste weekie heb je achter de rug, voordat je het weet ben je met de laatste bezig.

    Groet en we schrijven weer!

    Een vette smok uut Drenthe,
    Karin & Allart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Antigua, Antigua

Gerlinde

Van 5 augustus tot 31 januari zal ik op Antigua stage lopen!

Actief sinds 15 Juli 2013
Verslag gelezen: 626
Totaal aantal bezoekers 19874

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2013 - 09 Februari 2014

Stage bij Sandals

Landen bezocht: