Kerstupdate - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Gerlinde Elzing - WaarBenJij.nu Kerstupdate - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Gerlinde Elzing - WaarBenJij.nu

Kerstupdate

Blijf op de hoogte en volg Gerlinde

25 December 2013 | Antigua, Antigua

Nog even een kleine kerstupdate en reactie van mij op jullie reacties;

Gisteravond zijn we met grote groep van de stagiaires naar een feestje geweest, dat was heel leuk. Het was een openlucht feest, heel gek, maar dat kan hier gewoon want het is nog steeds warm.

(Helaas) moet er vandaag en morgen gewoon gewerkt worden. Bezetting van het resort is nog niet volle 100% procent, maar morgen of na morgen schiet het wel naar de 100% en met oud&nieuw is de kans groot dat het meer dan 100% is vanwege de daggasten. Maar hoe meer mensen, hoe gezelliger!

Ik zit nog in Entertainment, dus vandaag hebben we de activiteiten aangepast naar de Kerstsfeer. Morgen weer een gewone dag. Tweede Kerstdag is hier 'Boxing Day' en wordt eigenlijk niet gevierd.

Grote kans dat ik met oud&nieuw ook moet werken omdat ik maar één dag in de week vrij heb. Maar dat is niet zo'n probleem als je in de Entertainment afdeling zit. (En dan heb ik afleiding zodat ik niet aan Nederland hoef te denken)

Het is nog 5-6 weken hier en dan zit het er alweer op! (Om precies te zijn; nog 40 nachtjes, aftellen is inderdaad al begonnen!) Misschien komt er nog een verhaal als ik hier nog ben en anders nog wel een afsluiter als ik weer thuis ben.

En alhoewel ik nog steeds niet echt in de kerst/feestdagen sfeer ben, vanwege de temperatuur. Het is echt heel apart om het zo mee te maken. Wil ik jullie allemaal toch hele fijne kerstdagen wensen en een gelukkig en gezond 2014!

  • 25 December 2013 - 19:53

    Ernst-Jan En Benita:

    Lijkt me toch een leuke afdeling, entertainment. En idd afleiding! En die 40 nachten vliegen ook vast voorbij!!En een hele ervaring rijker!! Maar wij wensen jou toch ook fijne feestdagen en een bijzonder en gelukkig nieuwjaar en over 40 dagen weer een veilige thuiskomst!! Groetjes!

  • 25 December 2013 - 20:27

    Fenny Klingenberg:

    Geniet nog van je laatste weken, als je weer in het kikkerlandje bent mis je de warmte. Groet Hans, Fenny, Michiel en Jasper.

  • 25 December 2013 - 23:37

    Riet:

    Hi Gerlinde,
    leuk om zo je belevenis daar te volgen, het lijkt me een hele ervaring en leuk om te doen, al is het wel een lange tijd.
    Respect hoe je je er door slaat.
    Het weer zal wel wennen zijn constant lekkere warmte nog, terwijl we hier al van alles hebben gehad.
    Zal wel wennen zijn wanneer je weer terug bent in ons kikkerlandje.
    Succes met je laatste weken daar en wens je ook fijne kerstdagen al gaat dat anders dan hier.

    Groetjes uit Kloosterhaar.

  • 26 December 2013 - 09:46

    Fred:

    Ha Gerlinde,

    40 dagen is af te zien, te beginnen nu op Boxing Day terwijl wij aan het uitbuiken zijn ;-) . Geniet ervan zi lang het kan. Veel plezier verder, groetjes Lutske, Floor, Jet en Fred

  • 31 December 2013 - 10:11

    De Flintstones:

    Moi.
    Wanneer ik dit schrijf lig je nog op een oor.
    Fijn dat het eind in zicht is maar na alles wat je geschreven hebt is het tot nu toe een prachtige stage.
    Nog even een eindsprint en de overstap naar 2014.
    Geniet van alles wat je nog kunt en mag doen de laatste dagen op een zonnig eiland ergens in
    verwegniestan.
    Een goede jaarwisseling en we zien je begin februari.

    Groet'n Rieks en Diny

  • 12 Januari 2014 - 12:43

    Aafke En De Rest:

    Zo Gerlinde ook wij tellen de dagen voor jou. Gisteravond nieuwjaarsvisite van de buurt gehad. Jij zat altijd achter de disk van de kegelbaan om alles te tellen. We hebben je gemist maar er waren Petra en Sylvia die het nu geregeld hebben.Heb je weer veel activiteiten gepland? Wij zijn voor Mariska haar verjaardag bezig 18 alweer. Wel lastig een slogan voor haar bedenken.Ze zijn voor jou ook vast bezig voor een afscheidsfeest.Wel raar denk ik dat het bijna om is eerst denk je een half jaar en nu kom je al weer bijna thuis.Het is ook vast wennen met het weer want het is hier veel kouder als bij jou. Een week bijkomen en kou lijden en dan weer naar Groningen.Nou veel plezier de laatste weken en tot later.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Antigua, Antigua

Gerlinde

Van 5 augustus tot 31 januari zal ik op Antigua stage lopen!

Actief sinds 15 Juli 2013
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 19855

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2013 - 09 Februari 2014

Stage bij Sandals

Landen bezocht: