Foto's - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Gerlinde Elzing - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Gerlinde Elzing - WaarBenJij.nu

Foto's

Blijf op de hoogte en volg Gerlinde

26 Augustus 2013 | Antigua, Antigua

Foto's!
Van het eetcafe/restaurant 'Putters' waar we op vrijdag altijd eten. Heel gezellig, het is overdekt, maar toch buiten. Eigenaar en medewerkers heel gezellige mensen, altijd leuk daar.
En foto's van 'Pepperz' de beachclub. Gisteravond hebben we er gegeten, is een mexicaan. Maar niet voor herhaling vatbaar want te veel bruine bonen, bah. Haha, dus we houden het bij Pepperz maar op de lekkere drankjes en gezelligheid.

Af en toe komen er collega's bij ons langs in huis die hier op het eiland wonen. Die zijn dan eigenlijk nog aan het werk, maar dan is er niks te doen dus komen ze bij ons langs. Ook errug gezellig.

Veel kijkplezier :)

• 26 Augustus 2013 - 20:31

Paula :

Hee meisje,

Hele mooie fotos !
    Die clubs zien er gezellig uit en die eerste foto is ook prachtig.
    Wat zie je er goed uit! Ook al mooi bruin kleurtje!

Geniet ervan !!
    Xxx
    Paula

• 27 Augustus 2013 - 00:05

Karin & Allart:

Mooie foto's Buufje!!
    Je hebt ook leuke foto's van hier ontvangen heb ik begrepen van Karin. Vast wel leuk om te ontvangen.....toch?

Veel gezelligheid daar met al je collega's....dat doet je vast goed.
    Ook leuk dat ze spontaan langskomen. Vast een dolle boel daar. En het eten ziet er goed uit......dat lusten we hier ook wel denk ik.

Nou meissie...de groeten van Europaweg 8 en we schrijven of Whatsappen!!!!!!

• 27 Augustus 2013 - 00:05

Karin & Allart:

Mooie foto's Buufje!!

Veel gezelligheid daar met al je collega's....dat doet je vast goed.

Nou meissie...de groeten van Europaweg 8 en we schrijven of Whatsappen!!!!!!

• 27 Augustus 2013 - 11:33

Aafke:

zo zo Gerlinde
    mooie foto's en genoeg te doen zie ik.Je kan schommelen aan de bar. Paardrijden en dat is leuk voor spierpijn en als je dat niet eerder hebt gedaan geen aanrader als je moet werken.
    we hebben een druk weekend gehad.met de buurt BBQen en ze konden een fiets gps foto tocht doen via allart en karin. erg weinig opgave 5 fietsers maar op de BBQ 25.
    de fietstocht was geslaagd zeiden de fietsers dus kunnen we nog een keer doen.Zondag de boel opruimen en Pieter was jarig dus op naar zijn feestje in Ees.
    ja en dan is het weekend zo weer om. Mariska is nu naar school om haar rooster op te halen,ben benieuwd wat het is. Ze moet nog een stageplek regelen dat mag ook in het buitenland zijn.Heb jij daar ook pensions of een dierenarts ? Dat eten vrijdags dat is elke keer lekker een patatje met het lijken wel kip nuckets. Zo nu ga ik even verstel werkzaamheden doen van de olde beeke .O ja en Christian zijn vriendin Melanie is vandaag 20 jaar.
    Gerlinde dit was even een berichtje van aafke en de rest

• 28 Augustus 2013 - 09:35

Eline:

Wauw! Super, wat een paradijs!
    Geniet ervan! en.. we wachten op `t volgende verslag! ;)

• 29 Augustus 2013 - 22:19

Ernst-Jan En Benita:

Hoi Gerlinde,
    Wat maak je daar toch veel mee, bijzonder om dat mee te maken hoor!
    Volgens ons heb je een leuke groep interns om je heen, dat zie je op je foto's.
    En je leert er veel!
    Succes daar en we blijven je volgen!
    Groetjes, Ernst-Jan, Benita en kids

• 30 Augustus 2013 - 18:13

Marriette Streutker:

Hallo Gerlinde,
    Stoer hoor, zo'n stage helemaal aan de andere kant van de wereld. Gelukkig bestaat internet!
    Erg leuk dat we je een beetje kunnen volgen. Je moeder heeft nog niet gelogen met die leuke verhalen die ze over jou en je stage verteld heeft!!!! Blijf lekker genieten.
    Gr. Marriëtte Streutker

• 07 November 2013 - 11:24

Bertha Doezeman:

hoi Gerlinde,

even een berichtje van ons, wat een ervaring een stage zo ver van huis,
    en je hebt de helft er al weer op zitten ,
    we wensen je nog veel succes!!!
    samen met de groep, maak er iets moois van!
    ook wij blijven je volgen.

groetjes Albert en Bertha.